»Želimo na ta način ljudi prepričati in jim pokazati, da se z uporabo javnega prevoza da priti skozi dan, skozi vse obveznosti, ki jih imamo.«
»Ljudi želimo prepričati in jim pokazati, da se z uporabo javnega prevoza da priti skozi dan, skozi vse tiste obveznosti, ki jih imamo.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Če je človek star, še ne pomeni, da nima obveznosti, da je izključen iz družbe in da potrebuje javni prevoz samo takrat, ko ga drugi ne potrebujejo. Takšno razmišljanje je nezaslišano in skregano s politiko trajnostne mobilnosti.«
»V PZS-ju spodbujamo ljudi, da se v gore odpravijo z javnim prevozom, ampak kaj ti to pomaga, če javnega prevoza ni?«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Kajti vedeti moramo, da so vozički težki in te obremenitve kar utrudijo človeka, če ga vsak dan vozi.«
»Nam se zdi pomembno, da mogoče vlada ta primer izkoristi tudi v lasten prid. Torej izda neka priporočila, zavezo, torej da bodo politiki za poti, krajše od 500 km, uporabljali druge vrste prevoza, če se le da javnega kopenskega prevoza.«
»O učinkovitosti ukrepov jih je treba prepričati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju